יום שבת, 5 בספטמבר 2009

השוואה בין שני מחבטי טניס של חברת וילסון

השוואה בין שני מחבטי טניס של חברת וילסון


בשנים האחרונות משחק הטניס חזר אלינו הישראלים בטרנד מסחרר. יש המייחסים את חזרתו של משחק הטניס כספורט שישראלים אוהבים לשחק להישגי הישראלים אנדי רם ויוני ארליך, שחר פאר ודודי סלע בטורנירי טניס בינלאומיים ועליית ישראל לשלב רבע הגמר של אליפות העולם בטניס. המגמה הניכרת היום היא הקמת יותר מגרשי טניס באתרי מגרשי ספורט בארץ, ועשרות בני נוער שחוזרים לביתם כאשר נרתיק מחבט טניס מונח על גבם - דבר שמביא ליותר ויותר ילדים, בני נוער ובוגרים רצון ללמוד איך לשחק את משחק הטניס ולהפוך את הספורט לתחביב ממש כמו כדורגל, כדורסל או כדורעף.
כדי להתחיל עם הטניס, כל מה שצריך מלבד נעליי ספורט ותלבושת ספורט נוחה הוא כדור ומחבט טניס. לאור העובדה שבכדור אין צורך לחשוב יותר מדי לפני הקנייה, יצאנו לחנות הספורט הקרובה כדי לברר איזה מחבט טניס כדאי לרכוש כשלב ראשון בשביל להיות שחקני טניס או ללמוד לשחק טניס.
מחבט ה-N6 של חברת וילסון
המוכר בחנות המליץ על המחבט בשל היותו קל ואיכותי. עוצמת המחבט היא עוצמה בינונית ולכן היא מתאימה למתחילים ולמתקדמים במשחק הטניס כאחד. המחבט מעניק שליטה טובה בחבטות בכדור הטניס. את המחבט ניתן למצוא בטווח מחירים של בין 500 ל-1000 ש"ח. עדיף לערוך בדיקה מקיפה של מחירים בטרם קניית מחבט הטניס היות והבדלי המחירים בין הארץ לחו"ל משמעותיים.
בדקנו גם מחבט טניס מסדרת K Factor האיכותית והחדשה של חברת וילסון. דגם ה-Tour מתאים יותר למתקדמים במשחק הטניס. המחיר שלו יקר יותר לעומת המחיר של מחבט ה-N6. מחירו מתחיל ב-1000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-1500 ש"ח בחלק מחנויות הספורט. לעומת דגם ה-N6 שמתאים למתחילים ומתקדמים כאחד, דגם ה-Tour של סדרת K Factor האיכותית מתאים למתקדמים בשל איכותו, עוצמתו והשליטה שלו שמתאימה לשחקנים יותר מתקדמים בטניס.
לצורך העניין, קיימים גם מחבטי טניס זולים שמחירם נע בין 50-200 ש"ח שמתאימים ללימוד ראשוני של המשחק. אך בשלב יותר מתקדם זהו בזבוז זמן וכסף להישאר עם מחבטי טניס שאינם איכותיים ומחירם נע בטווח המחירים הללו, כדאי להשקיע במחבט טניס טוב מראש היות ומשחק הטניס הוא משחק ממכר שמכניס את השחקנים החדשים לעניינים תוך שעות משחק ספורות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה