יום רביעי, 22 ביולי 2009

ציוד סקי

ציוד סקי
ברחבי העולם ישנם הרבה מאד אתרי סקי אשר בחורף הופכים להיות פעילים ומושכים אליהם גם תיירים ישראלים מישראל. על מנת לעשות סקי צריך לרכוש ציוד סקי. ציוד סקי איכותי יכול לעלות כמה מאות טובות עד אלפי שקלים. יחד עם זאת כדאי להשקיע בציוד איכותי על מנת שהגלישה תהיה בטוחה יותר ואיכותית יותר. ציוד סקי ניתן להשיג בחנויות קמפינג וספורט ברחבי הארץ. בגלל העלייה בפופולריות של ספורט זה גם בארץ, ניתן למצוא כיום ביגוד לסקי וכן ציוד סקי, כמעט בכל חנות ספורט גדולה שמכבדת את עצמה. כמובן שניתן גם לשכור ציוד סקי וגם ביגוד לסקי, ולא לקנותם. אך עם הינכם עושים סקי על בסיס שנתי קבוע, נראה שעדיף לכם לקנות ולא לשכור ציוד סקי שכבר עבר ידיים רבות ולעתים הוא לא במצב מאד טוב. סך הכל מדובר בבריאות ובבטחון שלכם, ובזה לא כדאי לחסוך.
ביגוד לסקי מומלץ שיהיה מורכב משלוש שכבות. שכבה ראשונה: גרביים, חולצה, מכנסיים, כפפות וכובע. שכבה שניה: ז'קט פליז ובשכבה העליונה חליפת שלג. כמו כן, כדאי להצטייד במשקפי שמש המותאות לסקי ומסננות קרינה וזה בגלל הקרינה הרבה המוחזרת מהשלג והאור הרב שיוצר השלג, דבר שעלול לגרום לסינוור לגולש שאינו בעל ציוד סקי או יותר נכון ביגוד לסקי אשר מתאים. ציוד סקי מיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ומתוחכמות. לרוב מרכיבי ביגוד לסקי מיוצרים מבדים אטומים למים, אך יחד עם זאת, אותו ביגוד לסקי נושם ומאוורר. ביגוד לסקי הינם תרמי ברובו, ומאפשר שמירה על חום גוף. חשוב שהבד ממנו עשוי אותו ביגוד לסקי יהיה חזק ועמיד ככל שניתן, אך גם יאפשר לזוז בו בנוחות.
אלו הם כמה טיפים למי שחושב על איך להתכונן לקראת עונת ספורט החורף הקרבה ובאה. היתרון בקניית מותגים כשזה נוגע בתחום ציוד סקי ואף ביגוד לסקי, הוא בכך שמותגים נשמרים יותר לאורך זמן. אז נכון שתצטרכו להשקיע יותר כסף בקניית הציוד. אך לפחות תדעו שהוא יחזיק לכם לשנים רבות לבוא. ציוד זול יותר, יוצא לעיתים יקר יותר, כאשר צריך להחליפו לעיתים תכופות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה